HELENAS MÖHIPPA!

I går var det daga för Helenas möhippa som planerats ett bra tag nu och gissa om vi var nervösa.  Vi träffades på tummeliten klockan halv nio, och medans vi samlades upp åkte Martina ner till Helena med en liten hemlig ask. I den asken fanns det små lappar med information om vad hon skulle packa med sig. Helena hade blivit helt chockad  och super nervös, hade gett vad som helst för att fått sen hennes min haha så lyckat.
När helena väl kom till oss andra var det dags för hennes första uppdrag. Hon fick sätta på sig en sexig våtdräkt , en rosa badmössa och kitty glasögon. Sen satte vi henne i bilen och åkte till Sandared där hon skulle åka badring.


Mycket  champange blev  det. Alkohol ocg vatten = bra kombination.

En lagom rädd Helena som tyckte vi var hemska haha

När Helena insåg vad hon skulle utsättas för fick hon lite lätt panik, men eftersom hon inte hade någon talan var det bara att hoppa i ringen. Men denna lilla söta tjej är så grymt imponerande, när hon väl åkte var det helt omöjligt att få henne att ramla i vattnet som vi hoppades på.  Så stark och grym hon är, tillslut tvinga vi henne att ligga på mage och tillslut ramla hon i det kalla vattnet - JIPPI! Men jag tar av mig hatten för henne. Efter hon åkt blev det lite Champange frukost och annat mys hos Martina.

Alla snygga brudar. Helena, Jessica, Martina, Jessica.H, Catharina, Sanna, Therese, Wence , Erica.

Sen var det dags för Helenas andra förvandling, som den snygga tjej hon är blev hon om inte ännu snyggare som Lena PH. Vi blev nästan lite sura på Helena för det blev snyggare än vad vi trott, inte nåt pinsamt med hur hon såg ut. Vi åkte nu till Ove i Sjömarken för att låta Helena spela in en skiva. Givetvis blev det - ont det gör ont. Sebastian sjunger alltid för Helena när hon fyller år, på fester osv, så vi tyckte att det var dags att Helena gjorde en låt till sin älskade.

Även här imponerade hon och allt gick för bra jäkla människa :) Hon sjung och var en stjärna. Vi drack ännu mer Champange och hade sen en matpaus hos Jesssica. Sen var det dags att åka in till Borås för att sälja sina skivor och sjunga i stadsparken. Men hur lätt var det att komma fram i borås en dag då dom anordnade en springlopp. Tillslut fick vi hittat en ställe och parkerat och sen bar det av mot parken. Helena viste inte då att hon skull få träffa Sebastian och sjunga med honom. Ingen av dom viste att den andra var borta så det var kanon häftigt när dom fick syn på varandra.

KÄRLEK:...


VILKET VACKER PAR...

Snygga tjejer..

Resten av dagen och kvällen håller jag för mig själv, kan ju inte berätta alla saker som hände här, lite behåller vi nog för oss själva. Kan bara säga att det var en sjukt rolig dag och kväll och jag hade så roligt och jag vet att Helena var jätte nöjd med allt som hände i går. Hoppas att hon inte mår allt för dåligt i dag bara haha. Tack alla underbara som var med i går , det var skit kul att träffa er alla.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar vad roligt vi hade tjejen...

2009-09-08 @ 07:56:24
Postat av: Pelle Swedberg

Hej! Kul möhippa ni hade. Jag undrar nu vem Ove i Sjömarken är. Har han profesionell utrustning som han hyr ut eller...?

Hör gärna av dig till mig på 033-100 320 för jag har förfrågningar på detta.

Hälsningar

Pelle Swedberg

LASERDOME I Borås

2011-07-26 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0