Fredagen den 4/9

Oj så trött jag är i dag, skull ge vad som helst för en egen dag hemma och få sova sova. Denna veckan har varit väldigt krävande och intensiv för min del, vist är det skönt när träningen sätter i gång men det är mycket jobb bakom det. 4 olika pass har som sagt satt sina spår på både kroppen och huvudet. Så i dag känner jag mig helt uttömd på energi. Skönt att det är fredag då och barnen skall sova hos farmor och farfar. Än lugn hemma kväll med god mat och mys med Robban väntar.
Annars väntar det väldigt mycket spännande saker i morgon, men det får ni veta mer om på Söndag haha.

I går var vi i Borås på lekborgen, träffade Mia och barnen på knalleland . Roligt att träffa en annan vuxen människa och prata lite strunt, men det blev dock inte så länge för jag stressade mest runt kändes det som. Vinnie har blivit så stor, i går klarade han sig alldeles utmärkt inne på lekborgen. Han kunde klättra upp och åka ner i bollarna alldeles själv och tyckte det var skit roligt. Snart har man ingen bebis utan en kille - fy så sorgligt. Väl hemma igen fick vi besök av mamma och det fikades och mystes en stund innan hon skulle till frissan. Regnet öste ner och det var ett riktigt skit väder på eftermiddagen. Så det blev ingen lek på lekplatsen i går inte. Hela eftermiddagen spänderade jag i hallen och försökte hitta på Aerobic pass , hur lätt är det då? Hjärnan gick på lågvarv och jag hade mer eller mindre lätt panik. Men som sagt inte mitt pass, skall bara vikariera två torsdagar så jag orka inte lägga ner för mycke energi. Trots allt kändes det bra när jag väl satte i gång i hallen och jag hoppas dom som kom tyckte det var ok. Jag nenar dom fick tränat och det var väl huvudsaken.

I dag jobbar jag till tre, Vinnie är hos Kerstin och Rolf och har det gott. Ronja fick vara på dagis i dag i stället för i går, tror hon har roligare där . Så nu skall jag snart äta innan jag kör i gång de sista timmarna på jobbet. Trevlig fredags kväll och ´glöm inte läsa på söndag om mitt äventyr i morgon.

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0