VINNIE 1 ÅR HIPP HIPP HURRA..

Så här ser 1 åringen ut på sin stora dag alldeles för tidigt väckt. Men sötare får man leta efter eller hur haha min goa unge. Fattar inte vad detta året tagit vägen.
Sitter tyvärr och våndas på jobbet över att jag inte är hemma på hans ett års dag och firar för fullt, men jag försöker lugna mitt dåliga samvete med att han mår nog inte dåligt av det. Ronja tyckte det var tråkigt förstås men i morgon då jäklar skall vi fira med buller och bång. I dag har dom det bra med Kerstin och Rolf, sen kommer mamma och tar över staffetpinnen så det blir nog än massa kalasande i dag för barnen. Själv jobbar jag till fem och sen har jag träning för dagis personalen klockan sex.

I går var jag helt slut, kroppen kändes tung och magen värkte hela tiden så jag fick proppa i mig värktabletter. Ronja lämnade vi på dagis klockan nio och hon var helt över lycklig då dom skulle ut i skogen och besöka rövarberget.
Vinnie hade läkar BVC vid elva och kolla hur mycket han växt sen sist. Tur i oturen upptäckte läkaren att han hade ont i sina öron - stackaren. Så nu blir det alvedon och nässprej några dagar. Annars var allt kanon bra, 10.250 kg och 79,5 lång.
Efter det var han alldeles slut och sov i två timmar hemma, själv var jag lika trött och låg i soffan med ett halvt öga stängt. Vid kvart i två hämtade jag Filippa som följde med oss och hämtade Ronja på dagis. Ronja blev helt tokig när hon fick se filippa och sprang omkring och visade allt som fanns att visa. Hemma igen kändes det som jag hade två tonårs brudar i huset haha dom håller på dessa tjejer, kan bara tänka mig hur det blir om 10 år fy...
 Vid halv fyra åkte vi in till Borås och lämnade min bil på lagning. Så nu får jag ha mammas bil ett tag Hoppas det inte kostar tok för mycket med bilen, är trots allt jul snart.
 Vid fem var det gympa för Ronja och då var jag helt slut och ville helst bara sitta och titta på, men icke sa nicke. Ronja tyckte det var roligt åtmisntone. Kvällen avslutades till världens bästa greay.
Sen somnade jag som en stock tills Vinnie vaknade och var ledsen, antar att öronen gjorde ont på han. Men han somnade om tillslut och även jag...




xoxo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0