TISDAG 27/10.

Fy vilken seg dag det var i går, grå och trist med allt regn. Vi gick upp vid sju och tände ljus överallt för att få lite mysigt. Efter frukost gjorde vi oss ordning och gick ut för lite ärenden. Ute var det lika dött som hemma, hade hoppas på att fam Ruge ville ha lite besök men tyvärr sov Jack. Det blev en fika på systrana Karlssons istället med god kladd kaka - mumsigt! När vi kom hem igen ville Vinnie sova och sov i nästan tre timmar, han tyckte med det var tråkigt hemma tydligen haha. Jag och Ronja satt mest i soffan och tittade på film. Ronja klädde ut sig till en prinsessa och dansa omkring och spegla sig.

När lilleman vaknade var det dags för fiskbullar och potatis till mat, tur att Ronja äter fast inte jag gör det. Båda barnen mumsade och åt och fick massa ny energi. Medans dom busade började jag städa både uppe och nere och fick tvättat två maskiner. Alltid skönt att få det fint hemma även om det bara håller några timmar.
Fick ett obehagligt samtal under dagen med tråkiga nyhter, vill inte skriva vad det var här för det är inte 100 % än. Men resten av eftermiddagen blev jobbig och jag hade svårt att fokusera mig. Robban kom vid fem och tog över så jag kunde åka i väg till träningen. Hade sett fram skit mycket mot träningen denna veckan, men det blev inte  bra alls. Tur att det inte var överdrivet mycket folk och att jag får ta nya tag nästa vecka.  Allt kommer fixa sig och jag skall sluta oroa mig och se framåt.
Efter träningen fick jag kramp i magen och hade skit ont. Hela kvällen bestod i att smörja magen och sitta i duschen. Hoppas verkligen att jag kan få en akut tid snart för en titthåls operation. Kan inte ha det så här längre. Natten har varit lugn och båda barnen har sovit gott i sina sängar.
Nu har vi ätit frukost och skall börja klä på oss och sen ge oss iväg till dagis.



xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0