SOL SOL JÄTTESKÖNA SOL...

Hur glad blir man inte av dagar som denna? Kroppen får mer energi och man får lust att göra saker. Kanske lite för mycket men ändå man gör ju en massa nytta haha kommer till detta senare.
I går kväll var jag och Ronja på hennes gympa. Det var jätte kul och barnen fick göra en liten bana med massa roliga saker som ringar, klätterväggar, rockringar, balansgång m.m.
Men min kära dotter envisas med att bara sitta i ringarna och gunga, hon älskar dessa ringar och klänger i dom som en liten apa. Barnen hade skit kul och det är det viktigaste.
Efter gympan åkte vi snabbt till gymet och jag pratade en stund med Jonas och gick på gåbandet i 20 minuter. Hann äveb med några maskiner innan det var dags att åka hem med Ronja. Kvällen var lugn och spenderades framför tv.

I dag hade Ronjas dagis Halloween disco. Ronja har sett fram i detta i veckor och prövat olika kläder som hon kunde tänkas ha på sig. Så i dag var det äntligen dags att klä ut sig till  halloween prinsessa.  Vi fixade håret och satte i löshår, sminkade henne och satte sen på henne sin vackra kläning.
Av rapporten jag fick när jag hämtade Ronja , hade det varit en fullträff. Barnen hade haft hur kul som helst, dom hade dansat under en stor disco kula, ätit gröna muffins, lekt massa lekar. Dom såg helt slut ut när jag kom och skulle hämta Ronja. Hon hade till och med somnat på liggvilan och det gör hon aldrig. Fick se kort från dagen och det var ett gäng coola glada utkläda barn.
Under tiden Ronja var på dagis  fick jag alltså mig ett ryck. Jag bytte gardiner, putsa lite fönster, dammtorkade över allt, vädrade soffan, dammsög , tvätta golvet och tvätta tre maskiner . Ofta får jag massa smarta ider och kör i gång världens grej och tillslut står jag med allt och vet inte i vilken ände jag skall avsluta haha blir så trött på mig själv. Men nu är det fint här hemma och det känns skönt inför i morgon.





ÄLSKAR ER OTROLIGT MYCKET MINA VACKRA BARN.



ÄLSKAR HÖSTEN.....

Dagen har alltså varit kanon bra , nu skall bara kvällen och natten bli lika bra. Jag väntar på att hjärtat skall komma hem och ta över staffetpinnen en stund. Själv skall jag upp till dagis och köra deras Core pass. I kväll skall vi köra på lite hårdare med dom så dom får bekänna färg .  Har hållt på några veckor nu så det är dags att lägga på en växel till.
Har förresten fått tid för min titthåls operation nästa Fredag , gick fortare än vad dom sa. Hoppas nu jag kan få lite svar om varför jag får krapanfall och ständig verk.
Nej nu håller Vinnie på att krevera här, måste ta han.
KRam på er...


Kommentarer
Postat av: PB

Vilka fina barn ni har, dom är kanon söta.

Trevlig halloween.

KRAM

2009-10-29 @ 19:16:57
Postat av: Katri

fina kort! Lycka till med operationen!

2009-10-29 @ 20:09:59
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0