SHOPPING = LOVE!

I går efter jag hämtat Ronja på dagis åkte vi ner till Helena och barnen. Var längsen jag var hemma hos Helena och barnen behövde få träffas och leka. Tyvärr har jag två gangster barn som lever rövaren och det gäller att se upp. Ronja studsade på stackars Ted så han blev ledsen och Vinnie glittrade i ögonen när han jagade Jack haha .
Jack fick sig några rejäla käftsmällar när Vinnie skulle klappa fint, hur skall detta gå på dagis? Tur att Jack är så snäll, men  han kommer nog ge igen . Helena bjöd på våfflor med sylt och grädde , åt som jag inte fått mat på flera dagar. TACK TACK det var super mysigt. Ronja och Ted lekte ute i 1 1/2 tim och hade massa bus för sig, men dom hann nog med några pussar oxå. Vid fem var vi hemma igen och då försvann Ronja till Zelda för ännu mer lek. Vinnie var helt slut efter sin lekdag med Jack så han satt i mitt knä och halv sov.

På kvällen var jag i väg på vip-kväll hos fröken Emma och lilla jag. Fick fint besök av Mia som numera kan köra hit själv jippi. Så det blev lite shopping , hade tänkt handla mer men dom sakerna jag kagt undan snodde mamma och tog som julklappar. Spelar ingen roll bättre att dom får saker som jag vet dom behöver.

mamma tittar och tittar...

Marija och Anna pratar storlekar...

En glad Anna med mina kläder..

Lilla Anna och Fröken Emma - tack för en trevlig kväll!

Till mig köpte jag två kanon fina överdelar från Saint Tropez. Så mycket snygga kläder detta märket hade, men plånboken hade inte råd med mer än dessa två. SÅ på Lördag skall den svarta med mig ut för att se Lars Winnerbäck.

Hittade en ring med texten CARPE DIEM, är bara så mycket mig. Livets motto som jag lver efter är Carpe diem så givetvis var jag tvungen att köpa denna ring.

ETt hemligt paket, två strumpor till Vinnie, en Villervalla kjol i manchester och rosa tights från Me Too. Resten tog mamma haha. Men det fanns massa fina kläder som vanligt så det får bli fler julklappar där senare.Det var skönt att komma bort från hemmet en stund och tänka på andra saker vilket jag behöver just nu. TAck tjejor för en mysig kväll.

Resten av kvällen spenderades till hemmafruarna vilket alltid är spännande. Ett underbart program som jag gärna inte missar. Kom i säng halv elva och somnade på studs.

I dag skall vi hem till Spilli och göra henne snygg i håret innan hennes romantiska resa. Dagis är stängt i dag så det passar alldeles utmärkt för barnen att leka en stund. Kvällen består av Ronjas gympa + att jag själv skall hinna träna .

xoox....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0