LÖRDAGEN DEN 3 OKT

Då sitter man här i soffan och har det rätt så mysigt med massa tända ljus. Utanför blåser det och regnar för fullt så vem skulle vilja vara ute en sån här kväll? Ok då, jag skulle gärna ha varit på krogen i kväll och tatt en eller två öl, men i dag är det Robban som är ute och svirara.  Dom är ett grabb gäng som åkt ner till Oskar och det tycker jag är skit kul att alla samlas och hittar på nåt. Men som sagt det hade varit kul och hittat på nåt själv. Men jag har haft mamma här på middag och vi har haft det trevligt.

I dag har jag och Ronja klarat av våran medverkan i Fröken Emmas och lilla jags modevisning. I morse tänkte jag för mig själv, - va   fan har jag sagt ja till. Men för Ronjas skull ville jag vara med så hon oxå skulle känna sig säkrare. Emma och Anna hade gjort ett kanon bra jobb med att sätt ihop kläder som passade till alla. Ronja var en stjärna och tyckte det var kanon roligt, tyvärr fick hon gå med en kille som var livrädd och Ronja fick dra med sig han varje gång. Var lite synd tycker jag både för honom och henne. Men hon fixa det galant...
Vinnie var uppe en snabbis och kände på "catwalken" , så vem vet nästa gång kankse han är med och visar upp lite kläder haha.

-MEN KOM NU DÅ....


Tyvärr blev det inte några bra kort då min kära sambo skulle både filma och ta kort. Jag klarade oxå min uppgift hyfsat, hade 5 byten och det var lite stressigt bakom kulisserna men jag hade ett proffs vid min sida Sofia , så det kändes tryggt. Kläderna jag visade var kanon snygga och jag skulle kunna köpa allt om man bara hade lite mer pengar...Jag hade skit skoj så tack till Anna och Emma som ville ha med oss.



Efter modevisningen var vi på handboll då min kära vän Challe skulle spela handboll. Ronja älskar att titta och heja på Challe, hon har en egen liten hejaklack som roppar, - heja Shalle, heja shalle hahah Ronja älskar sin Shalle. Tyvärr vann dom inte, men dom spelade skit bra och väldigt tufft så nästa gåmg vinner dom. Träffade världens sötaste Molly nere i hallen, Anna har verkligen fått en sån söt liten tjej att jag började nästan lipa när jag såg henne. Roligt att träffa Kicki och tjejerna en stund och snacka strunt. Tyvärr hann jag inte prata med Challe så mycket men vi kanske skall träffas i morgon och prata.


Nu skall jag snart ta en cigg på balkongen med min granne Sofi och skvallra lite innan det är dags att krypa ner under täcket och slö titta på tv innan man somnar in. I morgon blir det lek och plak på morgonen.
Till er alla en riktigt GOD NATT!
xoxo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0