Fredagsmys 9/10

Jaha då var det Fredag och ännu en vecka har gått. Vad händer i dag då? Försökte få en date med familjen Ruge så barnen kunde lekt en stund, men dom var upptagna tyvärr. Nu sover lilleman och sen får vi väl ta en fredags fika på systrarna Karlsson och sen göra centrum haha. Kanske händer det nåt oväntat och roligt, om inte annat så går det  några timmar. Vädret verkar vara på våran sida i dag och då får man passa på att vara ute på lekplatsen oxå.  Sen blir det att inhandla allt gott som behövs för en lyckad fredags kväll . Hörde i dag på nyheterna att det är bra med fredagsmys tillsammans med sina barn, blir en stress fri kväll som alla bara umgås med varandra. Annars kommer min syster hit i kväll, så i dag hinner vi inte träffas så mycket men en liten stund.

I går fick vi korten som barnen tog på dagis. Dom blev så jäkla fina , förra året var jag inte alls nöjd med dagis korten och hörde fler som inte var det men i år var det kanon fina kort. Synd bara att det måste vara så förbanat dyrt att köpa korten, jag vill ju ha alla kort. Får se hur många kort släkten vill ha. Ronja såg ut som en stjärna och lilleman som en tuffing - me like!
Efter träningen i går som gick kanon bra med mina "tanter", åkte jag hem till spilli. Hon hade gjort hur mysigt som helst med massa tända ljus, olika kex, ostar och det viktigaste kalla öl. Vi slängde ut hennes karl och skickade hem han till min Robban, vilket jag tror han hellre ville va med. Vi hade super mysigt och det är så skönt att komma iväg på nåt mitt i veckan. Vi ptatade och tittade på mammas pojkar haha vilka idioter det finns i denna värld. Men underhållande efter nån öl kan jag lova. Har tyckt det varit lite ensamt på sistone, känner att jag inte riktigt har haft nån att umgås med nu när man bara är hemma. Blir skönt sen när man börjar jobba lite mer och träffar folk. Så tack Helena för i går kväll, hoppas det blir snart igen..

Nej nu skall jag hänga tvätt och köra igång en ny maskin, sen blir det att fixa till sig så man inte ser helt sliten ut. Glöm nu inte att ha fredagsmys i kväll med era nära och kära....
xoxo......

Kommentarer
Postat av: PB

Vad nyfiken jag blev nu på att få se dina barns dagis kort. Kan du inte lägga ut dem på bloggen? Trevlig helg på dig tjejen...

2009-10-09 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0