FREDAG 16/9

Då var det min tur att börja bli sjuk, hatar denna tiden på året när  bacillerna flyger omkring överallt. Ronja började att bli förkyld, sen Vinnie, Robban har gnällt till och från i två veckor och nu är det tydligen min tur. Min stackars mamma ligger oxå hemma och är förkyld, det fick hon för att hon passade  mina barn. Hoppas det snabbt går över nu för på Måndag är det träning igen och då kan jag inte vara sjuk.
Så vad har vi hittat på i dag då? Skulle haft en träff med Helena och barnen, men dom var  inte sugna på att ge sig ut i detta vädret.
 På morgonen hade vi lite kalas för Vinnie med paket öppning och mysig frukost med tända ljus. Sen var han lite hängig och somnade i sin säng i två timmar. Jag hängde in tvätt och försökte komma underfund med hur all sand hade kommit in i mitt sovrum. I bland undrar man vad som händer här hemma med tanke på hur stökigt det alltid är och jag som alltid städar. Vid ett åkte vi och handlade lite fika som vi sen åkte upp till mamma med. Sen blev vi kvar där tills Robban kom och hämtade oss. Nu skall vi snart äta god mat som min älskling lagar till oss. Ölen skall öppnas sen blir det idol och ultimat Fighting med massa chips och annat gott.
Roligare än så här blir det inte. Känner mig overkligt seg, deppig, förbanad, trött, uttråkad och en massa kärlek till min familj som är det bästa i mitt liv. Tur att ni finns för annars finns det inte mycket att vara glad över just nu......

xoxo....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0