2 OKT..

Just hemkommen från Borås där vi har varit tillsammans med Maria och hennes barn. Det blev lekborgen för att göra av med lite energi, och nu är det så roligt när Vinnie oxå kan leka . Så alla barnen hade kanon roligt och det var helt ok med barn. Sen kollade vi lite i affärer och åt givetvis på MC- inte nyttigt men väldigt gott. Hittade en kanon bra fars dag present, men jag köpte den inte nu för då kan jag inte hålla mig haha sån är jag alltid så den får vänta tills det är dags. Köpte nya fina underkläder och en födelsedags present till Vinnie som snart blir ett.  Sen fick jag en present av Mia, hur gulligt som helst och jag tackar så mycket. Inte varje dag man får fina presenter nu för tiden.  Vi hade en kanon dag i Borås och barnen var på toppen humör , vilket alltid underlättar.

Ronja och Elin..

Vinnie på väg upp...

Här kommer jag...


Edvin och min Rockstar....

Sitter nu i soffan och väntar på att Robban skall komma hem så jag och Ronja kan gå till Fröken Emma och lilla jag. Vi har lovat att hjälpa till i morgon på deras modevisning och visa lite kläder. Skall bli kul att göra det tillsammans som mamma - dotter grej. Antar att dom behövde ha en plus modell haha  som visar att Fröken Emmas kläder passar även oss med lite större storlekar och inte bara pinnsmala tjejer. En rolig grej bara och man får ha fina kläder. Så dit skall vi senare. Men tills dess får jag hålla koll på min lilla olycks fågel som verkar kommit in i en svaka. I går ramlade han ner för trappan, fick panik och trodde det gått åt skogen. Men inte då han var snart upp för trappan igen . I dag ramlade han ner från våran säng, det går ju så jäkla fort och man kan inte skydda dom från allt. Men man får så ont i hjärtat när det händer och tiden bara stannar runt än tills man vet om dom mår bra. Han har mycket omkring sig nu bara, två tänder är på väg, snorig som bara den och allmänt lite dassig så han är väl inte riktigt på G. Hoppas tänderna kommer upp nu och att det dröjer ett tag till nästa två .

Kvällen skall spenderas med världens bästa familj, nämligen min. Massor av godis och popcorn och sen blir det Idol och Ultimat figthting . (Jag vet att jag stavar som en åtta åring och har kass grammatik men skit i det och som tur är kommer mina barn få hjälp av Robban haha) Sen blir det inget mer i kväll. Min moster kommer hit i kväll och hälsar på och det är alltid lika roligt. Håll tummarna för att jag inte ramlar i morgon och att Ronja vågar gå.

xoxo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0