SAMMANFATTNING AV HELGEN!

I lördags gick jag och Vinne upp vid sju och strax efter oss kom Ronja och gjorde oss sällskap. Vi gjorde frukost och tittade på barnprogram. Sen var det dags för mig att packa min väska , plocka ordning här hemma och fixa det sista innan mamma kom vid tio och hämtade mig.
Vi åkte först och plockade upp min moster och hade ett snabbt stopp hos min mormor med lite mat. Sen gick färden mot stenungsund för en övernattning på stenungsbaden.  Vi träffade syster yster där och det  blev  shopping i deras butiker. Vi hittade lite roliga saker och syster hittade massor av fina kläder. Själv hittade jag kläder till en kommande fest så jag var nöjd. Vid tre var vi nöjda och tog vårat pick och pack till hotellet för incheckning . Jag och Maria delade rum och mamma och Monica hade ett rum. Men deras rum var inte riktigt städat så dom gick ner och bara sa till vilket slutade med att dom fick byta rum. Men dom fick inte ett likadant rum utan dom fick istället en svit helt grymt stort.  I bland kan det vara bra att få ett ostädat rum haha.  Vi tog det lugnt några timmar innan vi började göra oss fina inför kvällen. Tog en liten förfest hos mamma och dom innan vi gick till middagen . Det blev årets första julbord, tyvärr måste jag erkänna det är en av de få gångerna jag önskar att man inte var kräsen. Allt ser otroligt gott ut när det ligger fint uppdukat, men jag äter knappt något. Men det jag åt var kanon gott och vi hade en väldigt trevlig middag.
Efter middagen gick vi tillbakatill vårat rum för lite champange och bättra på maken inför nattklubben. Sen var det dans som gällde hela natten. Och det var inte bara klubb musik utan jag var även uppe och buggade några gånger . Men som sagt dansbands musik är verkligen ingen favorit och inte när man ser vilka nötter som gillar det. Men fasiken var kul det var att bara släppa loss på dansgolvet och skaka rumpa :)
Sova blev det väldigt lite av och man är inte precis utvilad när man varit borta så här, inte heller hjälpte det att vi hörde ljudet från nattklubben från vårat rum. Skulle haft öronproppar med sig.
Frukosten är ändå det bästa med att sova på hotell, man kan sitta hur länge som helst om det inte vore för att man blir mätt. Vid elva lämnade vi nycklarna och åkte ner till köpcentrumet igen. Lite mer shopping innan hemresan skadade ju aldrig. Vi hann även med att göra bort oss FULLSTÄNDIGT, skrattar fortfarande när jag tänker på det. Men som sagt några hemligheter tänker jag behålla för mig själv.
Att komma hem var riktigt skönt, tänka att man kan sakna dom man älskar så otroligt mycket. Har knappt varit borta men ändå saknar man sina små. Robban och barnen har haft en bra helg med lekborg och en regning båttur, ingen nöd på dom när mamma försvinner. Men Robban var ovanligt trött och somnade klockan fyra i går och sov till nio haha  så lite jobbigt har det kanske varit.
Det tråkiga att åka bort är att så fort man sätter foten innanför dörren börjar det vanliga livet igen. Det blev att tvätta , laga mat, plocka unda kläder som låg överallt. Det var inte direkt så att man kunde lägga sig i soffan och  bara njuta. Livet är bra roligt ibland.
Hade ingen kamera med mig men så här såg det ut för två årsedan när vi var där..








Hur som haver så är jag grymt nöjd och tackar för ett bra och roligt sällskap. Tycker ändå att det är roligt att kunna umgås med både mamma och moster och parta loss tillsammans. Vi får se vart vi åker nästa år då det blir dags att sticka igen. Men tack för denna gången.

xoxo.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan va snygg du är i håret Darling!!!!!!! =)

2009-11-23 @ 20:14:39
Postat av: syster yster

TAck själv, det var nice. Tack för att du behöll hemligheten för dig själv. Dom måste ha märkt fel, hahaha. love you

2009-11-23 @ 20:25:23
Postat av: syster yster

TAck själv, det var nice. Tack för att du behöll hemligheten för dig själv. Dom måste ha märkt fel, hahaha. love you

2009-11-23 @ 20:26:09
Postat av: Anonym

Helena bilderna är två år gamla:)

2009-11-24 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0