Måndagen den 23/11.

Hatar hatar detta skit piss väder, fattar inte varför det inte bara kan bli kallt istället som det borde vara nu i Nov. Man kan inte göra något mysigt i detta väder utan att bli helt piss blötta. Jag är inte en duktig mamma som är ute i alla väder och bara säger det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, jaja vist. Nej i dag har vi inte gjort mycket utanför dessa dörrar. Vi var en snabbvisit på arbetsförmedlingen och sen inne på hemköp för inköp av tvättmedel.  För i dag går tvättmaskinen varm kan jag lova, skall försöka tvätta alla lakan och sånt med.det har dammsugits och ändrats lite i Vinnies rum. Fattar inte men det finns tusen saker att göra . Hade tänkt att vi skulle hinna baka en mjuk pepparkaka oxå, men det kanske får vänta tills i morgon.
Vid fem skall vi åka och kolla in fotbollsskolan och se om det är något för Ronja. Hennes gympa är slut för detta år och det vore kul om det fanns något annat för henne att göra. Hon tycker det skall bli jättekul eftersom Joel är med. Vi får se hur det går, strunt samma bara hon får springa av sig lite är vi båda nöjda. Sen är det näst sista gången på min Core och Step ikväll. Inte klokt att det redan har gått tretton veckor, känns som vi precis har börjat. Men samtidigt är det skönt med ett uppehåll då jag behöver hitta inspiration till nästa år och träna lite själv bara. Men i kväll blir det hårdkörning och jag hoppas min mage är på bra humör och inte jävlas med mig efteråt.


DET ÄR SÅ HÄR VI VILL ATT DET SKALL SE UT NU.


Nej nu skall barnen få lite mellanmål innan jag fortsätter att få vårat hem fint.
xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0