Jag är grym!

I dag stannade jag upp en stund och kände mig oerhört stolt och lycklig. Jag lever med killen som jag älskar mest i hela världen , jag har två grymt vackra, underbara, fina, mysiga, snälla barn och vi är friska. Jag har gått ner över 20 kg sen graviditeten och har bara 7 kg kvar och detta utan att ha bantat med olika knep. Inga viktväktare, inga bantnings piller, inget självsvält, utan att endast levt som jag brukar. Jag tränar , äter det jag vill ha och försöker att hålla godiset till helgen. Jag låter det ta tid att nå mitt mål och det kommer jag vinna på i längden. Jag är grym alltså.

Vad har hänt annars i dag? Ronja var på dagis och jag gjorde inget under denna tid för en gångs skull. Hämtade sen Ronja en timme tidgare för att åka in till Borås och handla mat. Vi träffade även Mia och barnen en stund och kollade lite i affärer.
Det gick bra att handla mat med barnen, knappt några människor och mina var på gott humör. Har inte ont av att ta med mig båda och handla mat blir inte stressad och dom tycker det är roligt som tur är. Vi var hemma igen vid fem och då var det mörkt igen, inte många timmar det är ljust nu. Robban kom hem tidigare än jag förväntat mig och det var positivt för då hann jag träna på Challes step som jag aldrig annars kan vara med på. Gud vad roligt det var, så jäkla bra pass och grymt jobbigt med all step och kondition. Så nu känner jag mig väldigt nöjd med mig själv.
Nej nu måste jag fokusera på hemmafruarna, god natt på er..
xoxo...

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart du är grym!!!! Bästa step up-ledaren!!!! Va grymt igår, fast jag inte hängde med riktigt.... Hoppas vi ses snart igen!! Kram

2009-11-03 @ 21:03:05
Postat av: Mia

Klart att du är grym!



Kram

2009-11-03 @ 21:16:28
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ja du är grym!

2009-11-04 @ 13:58:28
Postat av: Carita

Klart du är grym, det har du alltid varit!



Kram

2009-11-05 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0