FREDAGEN DEN 27/11.....

Då var man på jobbet ännu en dag denna vecka, har faktiskt blivit tre dagar denna vecka och det blir lite goa penagr efter jul. Jobbar bara till två och  det är ju helt perfekt, då har man hela dagen kvar att göra något med barnen. I dag får mamma ta Vincent  och jag åker med Ronja till Knalleland . Måste köpa några julklappar till hennes julkalender som skall börja öppnas snart. Att jag tar med henne spelar ingen roll för hon är aldrig där jag är en då haha
Vi skall även köpa massa Fredags mys till kvällen då hon och jag skall vara själva utan Robban. Vinne är oxå hemma , men han lägger sig vid sex och sen är det bara vi tjejer. Robban skall ha lite party med sin pappa, farbro och kusiner i kväll och det kan nog bli en hel del alkohol . Tycker det är roligt att dom hittar på något.
I dag på jobbet har jag mest sprungt omkring med skydd , då vi haft tre patienter med misstänkt svininfluensa. Stackars människor, men jag hoppas alla blir friska och att jag inte blir sjuk. I dag har vi alltså att göra och det är bara jag och Marita som jobbar, men som sagt tiden går väldigt fort .

I går var jag på gymet och pratade lite med Jonas, det verkar tyvärr som om träningen inte kommer att vara igång förrän i Januari. Det dras bara ut mer och mer på tiden och man tappar nästan lite sug nu. Då hinner vi sätta igång Bifs träning innan han igen nästa år. Hade varit skönt att haft den träningen nu när vi har ett uppehåll. Får väl se vad som händer och hur det blir. Får jag jobb vet jag inte om jag kan vara där heller. Men när jag ändå var där passade jag på att vara med på deras cirkelträning. Blev väldigt positivt överraskad och tyckte det var riktigt roligt. Jag gillar inte att styrketräna direkt, tycker det är kul att boxas och lite sånt men inte sitta vid maskiner . Men denna träningsformen är mer min grej. Blir fler gånger.

Nej nu skall jag gå på lunch och sen är det bara någon timme kvar innan jag slutar.
Hoppas alla får en riktigt bra Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0