FREDAG UNDERBARA FREDAG!

Solen skiner och det är underbart ute, inte en droppe regn så långt ögat kan se. Jag är lycklig och tänker njuta av detta väder hela dagen, ,måste passa på.
I går var det mindre roligt väder och det var mörkt hela dagen. I Onsdags kväll var jag hemma hos Helena och myste. Hon hade som vanligt gjort super mysigt med massa tända ljus, massa godis, chips och så klart några kalla öl. Jag tycker väldigt mycket om Helena vi är väldigt lika samtidigt som vi kan vara totalt olika i vissa situationer. Vi satt och planerade massa spännande mys som skall hända i framtiden då vi bestämt oss för att hitta på massa roliga saker och ha det att se fram i mot.  Vi pratade om livet och kläder haha bra blandning. Jag är otroligt glad att du finns Helena speciellt nu när det händer så mycket hela tiden. Ser redan fram i mot nästa Onsdag.

Gårdagen var det dagis som gällde och efter det hade vi en mysig fika date med Helena. R och barnen. Har inte sett henne  på en evighte då hon har varit ute och rest. Ronja blev överlycklig över att få träffa sin kille Ted och dom busade så vi fick slänga ut dom i regnet. Jack har blivit stora killen och är underbart snäll, min gangster överfall stackars Jack hela tiden och jag antar han blev glad över att få en kompis haha Men jag vet att Jack kommer att bli som sin bror senare i livet och då ger han igen haha Vid sex hade jag årets sista Core med min underbara dagis grupp. Dom har kämpat och slitit dessa 11 gånger och jag är mäkta stolt över allihopa. Dom hade köpt en massa öl till mig istället för en blomma och jag blev glatt överraskad och overhört tacksam. Nu kan jagkoncentrera mig på egen träning kommande torsdagar. Kommer att ha fullt upp nu när det skall göras nya pass till nästa år. Har fortfarande inte hört något från Jonas när det skall starta på gymet och det känns inte riktigt bra om jag skall vara ärlig. Vi får se vad som händer.

I dag har vi varit en snabbis på mitt jobb och såg då att vacciet är slut. BRA JOBBAT! Tur att så många har fått sitt vaccin och inte behövt det, blir lite smått upprörd när människor får sån panik och bara tänker på sitt egna bästa. Jaja vi skall väl inte dö av nån gris sjukdom inte, vi är strakare än så vill jag tro. Nu får inte Ronja sitt andra vaccin förrän efter nyår.
Sen passade jag på att handla allt inför helgen på fm för att  slippa det sen när alla andra skall handla.
Jag lämnar nämligen min familj i morgon för PARTY på stenungsbaden. Skall bli  helt fantastiskt att åka iväg och sova på hotell och äta en grym frukost på Söndag. Party party skall det bli med syster, mamma och moster. Robban får stanna hemma och ha det lugnt o skönt med barnen utan mig.
Vinnie sover nu och sen skall jag städa lite snabbt hemma, tvättmaskiner är i full gång och allt skall vara klart innan i kväll då det bara skall mysas framför tv. När jag är klar här hemma skall  jag ta Vinnie på en promenad upp till mamma där Ronja är. Passa på att leka lite på lekplastsen i det fina vädret. Nej nu är en maskin tvätt klar och det kanske går att hänga den ute eller inte?
Ha en riktigt bra helg !
xoxo....

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för det fina du skrev om mig =) Tycker väldigt väldigt mycke om dig oxå!!!!! Å ser fram emot nästa onsdag!!!!!! Pöööössss

2009-11-20 @ 18:48:27
Postat av: Mia

Kul med party. Skönt att få åka iväg själv.

Hoppas ni får kul.



Kram

2009-11-20 @ 22:18:02
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0