10 Nov ...

Då sitter man på jobbet och det känns som klockan är ett på natten eftersom det är bäcksvart ute. Fattar inte hur mörkt det kan bli när klockan bara är fyra, inte konstigt man känner sig trött och seg. Vilket väder det blev i dag? det  snöade fast resultatet blev bara blask . Kan det inte komma riktigt med snö istället och låta det bli kallt så barnen kan ha lite roligt och få uppleva en riktig vinter. Tycker alltid det var snö när man var liten, men det kanske inte var så utan man kommer väl bara ihåg det positiva antar jag.
I dag lämnade vi Ronja på dagis strax efter nio och hon tyckte som vanligt det skulle bli skönt att få komma iväg. Vinnie och jag åkte hem och tog det väldigt lugnt, han somnade och sov några timmar och då passade jag på att vila i soffan. Har fortfarande ont i magen och känner mig väldigt trött,  då är det skönt att kunna lägga sig en stund. Försökte faktiskt att göra lite fint hemma i dag oxå, dammsugan åkte fram och dammtrasan. Måste ta en ordenligt städdag innan första advent, men det är några veckor kvar som tur är. Mer än så blev det inte förän jag fick lämnat över båda barnen till mamma som passar dom medans jag jobbar. Robban åker och hämtar dom så fort han slutat jobba och det känns skönt.
Roligar än så här blir det inte än dag som denna. Kvällen spenderas till favorit hemma fruarna med mina älsklingar.
xoox.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0