1 NOV...

Vilken helg jag haft och den är inte slut än. Men vi ta en dag i taget så jag börjar med att lägga ut en bild på våran pumpa som Robban och Ronja gjorde i Fredags.

Ronja ville ha en snäll pumpa ...

I fredags kom min älskling hem med ett stort paket till mig, tror ni man blir glad då eller? Han hade köpt ett par skor till mig som jag skulle ha till konseren , blev helt lycklig. Tyvärr passade inte skorna så jag fick snabbt åka in till Borås för att byta skorna. Men jag led lite smått av tidspress då vi var bortbjudna på middag att jag inte kunde hitta några andra skor. Fick åka hem tomhänt och det var skit tråkigt när han hade lagt ner itid på att hitt askor till mig. Middagen hos Gun och Rolf var jätte god och trevlig.

I  lördags vaknade vi tidigt trots att barnen kom i säng senare, spelar tydligen ingen roll utan han vaknar som vanligt. När hela familjen vaknat, ätit frukost och gjort ordning Ronja för Halloween åkte vi till Visko på jakt efter skor.

Världens sötaste Häxa med sin fina pumpa.
Var ju även tvungen att göra något på Vinnie, men det ända som fanns var rosa hårfärg. Men trygga tuffa killar vågar ha rosa i håret så det fick han ha haha.


På visko var det hur mycket folk som helst, men väldigt få var utklädda . Det var bara Ronja som var utklädd och spred lite halloween känsla, tråkigt att det inte blir lika stort här i Sverige som i USA tycker jag.
Men skor däremot hittade vi flera stycken fina. Robban valde ut ett par grymt snygga gråa höga stövlar till mig. Vinnie fick ett par vinter kängor och Ronja fjäska till sig ett par höga stövlar från sin snälla pappa, så alla fick ett par skor utan han som betalade. Tack hjärtat , älskar dig!
Efter en hel dag med familjen och flängt på olika ställen åkte vi hem för att packa barnens saker som vi sedan körde till farmor och mormor. Ronja sov hos farmor och Vinnie fick sova hos mormor, mysigt att man kan dela upp dom ibland så dom får egen tid. Sen började Robban laga middag och jag dukade och städade lite snabbt inför besöket av Helena och Sebb. Vid fem kom våra fina gäster för en underbart trevlig kväll tillsammans.  Maten var fantastiskt god , en mastig köttgryta med rött vin och öl till  ljudet av Lars Winnerbäck. Vi hade det skit mysigt hemma innan Johan kom och hämta oss för att åka till lisebergshallen.






Väl där var det hur mycket folk som helst som helst och alla lika förväntansfulla inför kvällen. Vi hade givetvis ståplats och det kändes efteråt i fötterna kan jag lova. Lars var skit grym och även om jag inte hunnit lyssna på dom nya låtarna så mycket var det tio gånger grymare när han körde nån av de gamla låtarna. Jag älskar personligen om du lämnar mig nu och den spelade han...


Tyvärr är jag inget geni på att ta kort men ni fattar ändå vilken känsla det var att stå där och se han så nära. Robban och Sebb var nog väldigt lyckliga och nöjda då det är dom som är de största supportrarna. Jag och Helena sprang lite ut och in och gjorde lite annat bus haha. Men för er som skall se han den 19 har nåt att se fram i mot, själv tycker jag nog att man skall se Lasse utomhus . Efter konserern gick vi vidare till en krog som Helena och Sebb brukade hänga på. Vi drack lite mer öl och tjötdae en massa skit.  Jag skrattade mycket och hade det skit roligt i går kväll, tyvärr blev det ingen nattkllubb i går, utan det får vi ta nästa gång. Men vi dansade ändå.



När vi kom hem ville jag inte gå och lägga mig utan började tittade på Ultimat , tyvärr somnade min kära sambo och missade en massa mys med sin flickvän haha Kan säga att jag somnade som en stock och sov till halv elva i dag, kan inte minas när jag gjorde det sist. Nu sitter jag och mamma bänkade framför tv och skall heja fram IFK, håller alla våra tummar nu och det kommer bli spännande. Tur man har denna kanal hemma. Så nu hinner jag inte skriva mer HEJa HEJA HEJAAAAAAAAAAAAAAAA.....

xoxo


Kommentarer
Postat av: Helena

Puss darling!!! Love you :)

2009-11-01 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0