SNART!

Snart skall jag lägga min trötta kropp i min underbara säng och dröma mig bort . Hoppas bara jag inte ligger likadant som i går när man inte kan somna fast man så gärna vill.  Men som sagt i dag känns det som jag kommer somna innan huvudet hinner träffa kudden.

I morse fick jag tvinga mig att ta tag i vårat hem och göra lite nytta, har varit så trött och orkeslös de sista att alla tråkiga saker har fått komma efter. Men i dag fick jag skälla  på mig själv i huvudet , så jag stor städade badrummet - och det måste vara det tråkigaste och snuskigaste som finns.  Men jag låg på knä och skura både högt och lågt, nu kanske det är lite fint några dagar . Tvätta hann jag oxå med, och i detta varma underbara väder torka det på nolltid. 

Efter att varit tråkig mamma under morgonen bestämde vi en  date med Mia och hennes barn. Så vi gjorde iordning oss och åkte in till knalleland  för lite bus och trevligt sällskap. Som vanligt blev det först ett besök på lekborgen, men det var inte lika roligt som vanligt så efter 40 minuter hade båda tröttnat, inte så konstigt Ronja har varit där mycket nu de senaste dagarna.  sen kolla vi lite på barnkläder innan vi åt lunch.
Sen hittade Ronja och Elin varsin lila kläning, och dom skulle på med en gång så klart.  Efter nästan fyra timmar , var det dags att åka hem igen. Men det var en kanon mysig dag och vi får snart ses igen.




Hemma var det bara att börja fixa inför kvällerns träning. Ronja var ute och lekte med Louisa så henne såg jag knappt , det sköna med det varma vädret barnen vill bara vara ute och leka.
I dag var det som sagt mitt sista Måndags pass för denna terminen, känns både skönt och lite ledsamt. Men jag märker hur det fina vädret påverkar antalet deltagare och med all rätt. För om man jobbat en hel dag så vill man vara ute och njuta av det fina vädret, inte ligga i en svettig gympahall.  Men som sagt jag är  grymt imponerad av dom som kommit vecka efter vecka och jag hoppas att dom har varit nöjda med träningen.
Så nu blir det till att promenera och hitta på lite annat under sommaren.

Nu skall jag hänga upp den sista tvätten och plocka upp alla leksaker innan jag kryper till kojs.

Sov gott xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0