LÖRDAGEN!

Vilket väder vi fick i går på Liseberg, helt underbart. Synd bara att man inte hade  klätt sig lika bra, hade hel svart på mig och långärmat inte skönt.
Vist var det kanon mycket folk , för tydligen har det pågått nån tunering i stan så det var massa bussar med ungdomar. Men vi hade kanon roligt ändå.
Förra sommaren kunde inte Ronja åka så mycket pga sin längd, så det var mest barn karuseller. Men i år klarade hon 110 gränsen , och kunde åka lite större saker, och ni kan tro att den ungen inte var rädd. . Blev helt imponerad , hon åkte flumride, vilket jag höll på att skita på mig för dom där sista hemska backarna medans hon bara tjöt av skratt  och ville åka igen, sen var det bilarna vid jukebox och dom var skit roliga och ronja ville åka flera gånger på raken, men då fick jag häjda henne för jag var måttligt snurrig hahah. Ja nästa gång tror jag vi skall ta med henne på bergodahlbanan om hon får åka den, det blir väl kanon antar jag.

ronja precis när vi kom.

Min moster och Rasmus.

Challe och Johanna kom till liseberg och det var super roligt , dom var så snälla och tog hand om min lilla prins i några timmar. Så jag kunde åka  med Rasmus medans Ronja, Anton, mamma och moster var på de lite mindra karusellerna. Kanon bra och alla var nöjda.

Gudmor och Gudson...

Johanna gilla Liseberg.

Ronja och Anton åker groddan här..

Efter Liseberg åkte vi upp till min mormor, hon bor precis ovanför Liseberg så från hennes fönster ser man liseberg och karusellerna. Där möte vi upp min syster och hennes man för mat . Dom har tillbringat  dessa lediga dagar med en romantisk weekend i Gräbestad. SÅ vi stanna där i nån timme innan mina barn var helt slut.
                      

Ronja och Anton busar med sina vinster från Liseberg.


Rasmus är så gullig på sin lilla kusin..


MIn underbara familj ....

Båda barnen somnade i bilen på vägen hem, och jag hade gärna sovit jag med. Är jobbigt att vara på Liseberg och åka alla saker. Väl hemma var dt soffan som gällde för att ladda om sina batterier. Skulle från början ha träffat Helena för en trevlig kväll med öl och kanse gått till krogen, men jag hörde inget från henne så jag tror hon stannade i stugan en kväll längre - tyvärr.
Men eftersom jag var sugen på att hitta på nåt och var inställd på detta så gick jag över till Frida och Tommy. Där var det massa folk som satt ute i kvällsolen och dracck öl. Det blev en kanon mysig och framför allt en trevlig kväll med gott sällskap.

Snygga brudar, Challe, Johanna, Frida och Anna.


Coola killgänget....


Johanna ville gära visa sin starkaste pose hahaha

Men efter några öl  och många härliga skratt , var jag helt slut att jag gav upp och gick hem till min kära sambo.
Så gårdagen var verkligen skit kul på alla sätt, nu får vi planera för nästa liseberg då robban får  åka med och full åka med sin dotter.

I dah har jag inte en enda plan och det är så skönt. Skall lägga Vinnie nu som är trött sen skall jag kolla Robinson tror jag. Ha det bra
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0