Liseberg!

Nu skall jag och barnen åka till Liseberg, hoppas att vädret skrämer iväg lite folk.  Tycker det är bättre att åka dit innan högsäsong med alla semestrar och tusentals av folk. Så förhoppningsvis kommer det vara lagom med människor. Sen vore det ju trevligt om det inte började ösregna :)

I går var det inte mycket som blev gjort efter jobbet, var så trött. Till min stora GLÄDJE/LYCKA hade min kära sambo städat och gjort fint hemma, fan vad det är skönt.  Man blir så glad över en sån gest, även om det var jag som sa till han att göra det hahah. Men mer sånt tack.

Jag hoppas att jag kommer mer inlägg efter våran tripp och att jag inta bara somnar i soffan. hoppas alla ni andra får en bra lördag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0