HEJ!

ORKADE INTE BLOGGA I GÅR, HADE SUTTIT VID DATORN PÅ JOBBET SÅ DET RÄCKTE.  I GÅR FICK JAG VERKLIGEN  BEKÄNNA FÄRG PÅ JOBBET, HELA FÖRMIDDAGEN VAR SJUKT MYCKET FOLK, VI BARA TOG IN,UT,IN,UT FOLK HELA TIDEN. mEN JAG HOPPAS ALLT BLEV RÄTT OCH ATT VI INTE MISSA NÅT.
MEN TIDEN GÅR VÄLDIGT FORT NÄR MAN HAR SÅ MYCKET ATT GÖRA OCH DET ÄR SKÖNT.  SÅ NU SKALL JAG JOBBA NÄSTA GÅNG PÅ FREDAG, DÅ ANTAR JAG ATT DET KOMMER VARA VÄLDIGT LUGNT.

EFTER JOBBET TOG JAG MED MIG VINNIE OCH RONJA PÅ EN LITEN PROMENAD, VAR TVUNGEN ATT FÅ LITE LUFT NÄR MAN SUTTIT INNE EN HEL DAG. SÅ RONJA CYKLADE OCH DET VAR SÅ SKÖNT UTE. VI VAR UTE I 20 MINUTER UNGEFÄR, SÅ DET BLEV INGEN DIREKT POWERWALK. HOPPAS JAG HINNER GÅ SJÄLV I DAG INNAN ROBBAN STICKER OCH TRÄNAR. mÅSTE RÖRA PÅ MIG..........
SEN TILLBRINGADES KVÄLLEN MED BARNEN OCH GIVETVIS I SOFFAN FRAMFÖR TV.  TISDAGAR ÄR DEN DAGEN/KVÄLLEN DÅ BÅDE JAG OCH ROBBAN ÄR HEMMA OCH INTE HAR NÅN TRÄNING ATT PASSA. SÅ ÄR DET NÄR MAN ÄLSKAR ATT TRÄNA HAHAH

NU TILL NÅT HELT ANNAT. JAG HAR IBLAND SVÅRT ATT HÅLLA MIN MUN STÄNGD ELLER RÄTTARE SAGT MINA  ÅSIKTER. OCH DET STÖR TYDLIGEN EN DEL FOLK, JAG MENAR DET ÄR MIN ÅSIKTER OCH DOM HAR JAG RÄTT TILL, SAMTIDIGT SOM NI HAR RÄTT TILL ERA ÅSIKTER.
JAG TYCKER SOM EX ATT DESSA OÄNDLIGA QUIS SOM FINNS PÅ FACEBOOK BÖRJAR SPÅRA UT OCH BLI SÅ JÄVLA PINSAMMA.
- VILKEN IKEA MÖBEL ÄR DU ?
- HUR BRA ÄR DU PÅ ATT KNULLA? MÅSTE MAN TA ETT QUIS FÖR ATT VETA DET??????
- VILKEN FÄRG HAR DIN AURA???
OCH MÅNGA FLER, OK JAG HAR OXÅ TAGIT NÅN AV DESSA QUIS  OCH DET ERKÄNNER JAG. MEN IBALAND UNDRAR JAG OCH DETTA ÄR SOM SAGT MIN ÅSIKT,  TYCKER NI OM DESSA QUIS SÅ BRA FÖR ER.

NU SKALL DET FIXAS INFÖR DAGIS, OCH ÄTAS FRUKOST. SEN BLIR DET TILL ATT HITTA LITE ORK FÖR STÄDNING.  SEN SKALL JAG HINNA HANDLA MAT OCH FYLLA PÅ HÄR HEMMA, BEHÖVS KAN JAG LOVA.
HÖRS SENARE.

XOXO


Kommentarer
Postat av: syster yster

Håller med du, vet man inte hur man är i sängen kan inget quiz berätta det heller.



Imorgon kommer kusinerna till stan och jag och gubben drar till kusten. Härligt som mormor skulle säga :)



Kram

2009-05-20 @ 09:34:22
Postat av: ...

Jag tror inte att folk gör quiz för att få reda på hur bra dom är i sängen utan för att ha lite kul i en minut.

Ta det inte så allvarligt! Allt man gör behöver inte betyda nått.

2009-05-20 @ 13:10:53
Postat av: Anonym

Om du vill skriva din åsikt som du har rätt till så skriv ditt NAMN annars kan du hålla din åsikt för dig själv.

Som jag skrev är det min åsikt och jag tycker det är skit löjligt med knull tester men jag antar att det är dom som är dåliga i sängen som gör såna tester.



Så jag tycker om att man har olika åsikter, men då kan man stå för dom LOVE

2009-05-20 @ 17:09:14
Postat av: Anna

Håller med det du skriver, vissa quiz tycker jag är rätt roliga att fördriva tiden med, men knull tester och snopp tester känns lite väl omoget.



Ha en bra helg

2009-05-20 @ 17:12:32
Postat av: Anonym

Ja visst får man ha åsikter.. Men det finns världsligare problem att ha åsikter om och lägga energi på.

2009-05-20 @ 19:55:05
Postat av: sara

allvarligt talat!! om ni nu har världsligare problem att lägga tiden på, varför då lägga tiden på att skriva något så oviktigt på en sådan här bra blogg????

Jag stöttar dig jessica till 100% och din blogg är toppen!!! TACK

2009-05-20 @ 21:39:28
Postat av: Nina

Hahahaha... att folk har tid. Håller med Sara. Vill bara lägga till att alla gör vad f*n de vill! Jessie påpekar bara vad HON tycker och vad HON väljer att göra. Tror inte Jessie tycker mindre om mig för att JAG gör ett test i bland (och skickar förfrågan till henne...mooaahahahaha! :). Tänk vilken folkstorm du skapat, gumman.... Hahahaha. Puss

2009-05-21 @ 10:26:33
Postat av: Marija

haha en som bara vill störa sej ser jag trakaserar din blogg jaja.Ja det som är mest inponrande är att personen återvänder för att kolla responsen på hennes/hans anonyma inlägg. skaffa ett liv säger jag till dej med anonyma inlägg och om det finns världsliga problem ,så bry dej om det då och skit i att smustakasta någons PRIVATA blogg.

You go jessica skit i dem du är juh du thats it!!!



Postat av: Jessica

Älskar mina vänner , även om dom gör quiz - PUSS och TACK till er som är mina vänner.

KRAM KRAM

2009-05-21 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0