FREDAG 8 MAJ!

NU ÄR SKITEN TILL BAKA PÅ ALLVAR, MINA MAGSMÄRTOR KOMMER TA KNÄCKEN PÅ MIG OM JAG INTE FÅR HJÄLP.
VAR LADDAD TILL TUSEN I GÅR INFÖR CIRKELTRÄNINGEN, MEN EN TIMME INNAN PASSET FICK JAG ETT SÅNT KRAMPANFALL ATT JAG KUNDE KNAPPT STÅ. DET KÄNNS SOM EN RIKTIG KRYSTVÄRK  SOM MAN HAR PÅ SLUTET INNAN BEBISEN KOMMER - DÅ FÖRSTÅR NI SOM FÖTT BARN HUR JÄVLA ONT DET GÖR. MAN STÅR HALVBÖJT FRAMÅT OCH VÄNTAR UT DEN , HELT SJUKT. 
ÅKTE NER TILL TRÄNINGEN OCH DET VAR 20 LADDADE BRUDAR SOM DÖK UPP OCH JAG SÄGER BARA OJOJ VAD DOM KÄMPADE. INTE EN GÅNG JAG SÅG DOM VILA ELLER FUSKA UTAN DOM GAV 100 % HELA TIDEN. HOPPAS DOM TYCKTE DET VAR ROLIGT OCH ATT DOM KOMMER DE SISTA GÅNGERNA OXÅ. SJÄLV VÅGADE JAG KNAPPT RÖRA MIG IFALL DET SKULLE KOMMA ETT KRAMPANFALL. BLIR SÅ UPPGIVEN VILL  OCÅ TRÄNA STENHÅRT, NÄSTA VECKA DÅ JÄKLAR.
KLARADE NÄSTAN HELA PASSET UTAN SMÄRTOR, MEN VID AVSLAPPNINGEN KÄNDE JAG HUR DET BÖRJADE STEGRA I SMÄRTOR OCH VAR PÅ VÄG, SVETTEN BÖRJA RINNA OCH BLEV ALLDELES SKAKIG. SÅ FORT ALLA LÄMNAT HALLAEN KOM DET EN NY ATTACK OCH JAG BLEV STÅENDE I TIO MINUTER FÖR ATT FÖRSÖKA HÄRDA UT ANFALLET.  SEN SPRANG JAG TILL BILEN KÖRDE HEM SOM EN GALNING OCH HANN KNAPPT INNAFÖR DÖRREN FÖRRÄN DET VAR DAGS IGEN. SÅ HELA KVÄLLEN I GÅR TILLBRINGADE JAG I FOSTERSTÄLLNING MED MASSOR AV VÄRME.  MÅSTE HA STARKA VÄRKTABLETTER OCH KRAMPLÖSANDE TABLETTER , ANNARS KOMMER JAG INTE KUNNA GÅ HEMMIFRÅN. HOPPAS NI ALDRIG FÅR ENDOMETRIOS OCH UPPLEVA DEN SMÄRTAN. KÄNNER NI NÅN SOM HAR DET ? SKRIV GÄRNA TILL MIG ISÅ FALL OCH BERÄTTA HUR DOM HÄRDAR UT.
HAR EN TID TILL DOKTORN KL 13.00 I DAG.

OM EN STUND KOMMER ROBBANS FARMOR KERSTIN HIT OCH HÄMTAR RONJA. DOM SKALL BAKA BULLAR OCH DET TYCKER MIN DOTTER ÄR SÅ ROLIGT. HON HAR SITT EGNA BAKBORD OCH GREJOR SÅ DET KAN JAG TÄNKA MIG ÄÖR HÄFTIGT. JAG TYCKER DET ÄR KANON ATT KERSTIN BAKAR MED RONJA, JAG HAR ALDRIG VARIT NÅN STOR BAKARE HAHA JAG ÄTER HELLRE RESULTATET. SEN KAN VI INTE HA MASSA GOTT HEMMA FÖR JAG HAR SÅM DÅLIG SJÄLVKARAKTÄR OCH ÄTER UPP ALLT. ANNARS BLIR DET LUGNT I DAG, TUR ATT VÄDRET ÄR DÅLIGT I DAG, FÖR JAG KOMMER INTE GE MIG LÅNGT HEMMIFRÅN.   TVÄTTA OCH LITE STÄDNING STÅR PÅ SCHEMAT SÅ BLIR KVÄLLEN MYSIG SEN.

HA EN BRA REGNING DAG SÅ HÖRS VI SENARE.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Träningen va helt kanon bra, d har ju gjort bra Jessa!!

2009-05-08 @ 10:12:05
Postat av: Mia

Usch låter inget vidare. Hoppas du får nån hjälp hos läkaren idag.

Kram

2009-05-08 @ 10:16:20
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/
Postat av: Katri

Å stackars dig, låter inte roligt! fast jag hade liknade besvär efter första barnet efter många om och men upptäckte dom att jag hade gallssten och bukspotsinflamation då blev det fart på läkarna.

Krya på dig

Kram

2009-05-08 @ 10:16:34
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jennie i Halmstad

Hoppas att du blir bättre o att läkaren fixar lite piller till dig. Här nere regnar det inte, men det blåser satan i gatan. Sitter o funderar på vart våren/sommaren tog vägen..



Ha det gött.

2009-05-08 @ 10:19:39
Postat av: Marija

gumman det är jobbigt som fan,har en annan magsmärta som inte läkarna kan diagnoser eller hitta,jag ligger dubbelvikt och bara spyr.Dom tror laktos men vet inte hundra.men smärtan fattar jag fyy kämpa på och hoppas du mår bättre snart.kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0