DAGS IGEN!

Ny vecka, ocj jag känner mig lite smått stressad över allt som skall komma. Min dotter fyller år den 3 juni, och det känns som om jag måste börja planera in för kalas och speciellt barn kalas.  Har ju en fundering om hur jag vill ha hennes barnkalas , men måste ringa och kolla om det går och att man får. Har sjutit upp detta så länge att i dag måste jag ringa några samtal, sen skall man ju göra inbjudningskort, så barnen hinner planera in detta.
Jag älskar att göra roliga saker för min dotter och detta är inget undantag och  jag vill ge henne ett roligt kalas.  Sen skall det köpas paket, och det börjar att bli svårt barnen har ju allt redan nu för tiden. Men det skall nog ordnan sig.

I går var jag väldigt trött i kroppen och hade ingen större lust att göra nåt. Ronja var ute och lekte på lekplatsen och tvättade sin cykel så nu är den så fin.


Sen efter lunch kom farmor och hämtade Ronja så hon fick följa med henne hem. Det var så skönt för både mig och Ronja, jag kunde bara vara hemma och hon fick hittat på nåt skoj.
Vinnie och jag satt mest i soffan och titta på allt dåligt som gick, sen la vi oss i sängen och somnade. Inte det bästa då jag inte kunde somna i går kväll, är skit när man bara ligger och vrider o vänder :( ännu värre när man hör Robban sova gott.
Efter vi sovit åkte vi oxå upp till mina svärföräldrar för lite trevligt sällskap . Blir ju bara ännu slöare av att inte träffa nån på hela dagen.  Så vi blev väl kvar där i över två timmar innan vi åkte hem.

Sen kollade vi den senaste UFC galan, så jäkla bra matcher helt grymt. Både jag och Robban var nog nöjda efter det. Åt god mat till och sämre kan man ju ha det.

Måste visa kort på Vinnie när han gunga för första gången, han tyckte det var så roligt och satt bara och skratta.

Gladaste unge..

i dag har vi inga planer, kanske åker in till Borås får se. Tråkiga Helena jobbar i dag så där har vi inget att hämta. Får väl gå till Fröken Emma och säga hej. Ronja har redan börjat tjata om vad vi skall göra i dag och klockan är inte ens halv nio, hur skall det sluta?
Nån som har några roliga förslag???
Kanske skall kolla vad Mia skall göra i dag?

Fina kort på mina barn i deras pjamasar.



Nä nu skall vi äta frukost och starta denna dag. I kväll är det sista Coren för denna termin :( sen hoppas jag på em´n lång promenad med  Helena i kväll.

Ha det bra i dag alla glada och trötta!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0