TYSTNADSPLIKT!

VAR MED OM VÄRLDENS KONSTIGASTE SAK ALLDELES NYSS. SOM JAG SKREV INNAN SKULLE JAG GÖRA ETT BESÖK HOS GODISAFFÄREN I DAG OCH DÄR HAR JAG VARIT. GREJEN ÄR BARA DEN ATT SÅ FORT JAG KOM IN I AFFÄREN MED VINCENT I VAGNEN KOMMER HON SOM JOBBAR GÅENDE EFTER MIG OCH BÖRJAR PRATA VÄLDIGT HÖGT OM ATT MIN DOTTER HAR ETT JÄKLA HUMÖR..  JAG BARA TITTADE FRÅGANDE PÅ HENNE OCH SA
- URSÄKTA MEN VAD SA DU ?'
- DIN DOTTER HAR ETT JÄKLA HUMÖR VA??? OCH SÅ BÖRJADE HON BERÄTTA ATT HENNES DOTTER GJORT SIN PRAKTIK PÅ VIOLEN I FEM VECKOR  OCH ATT HON BERÄTTAT ATT  RONJA SKRIKER NÄR JAG LÄMNAR HENNE OCH SEN NÄR JAG HÄMTAR HENNE VILL HON INTE FÖLJA MED MIG HEM . JAG BARA STOD DÄR MED UPPEN MUN OCH UNDRA VAD I HELVETE KÄRRINGEN MENADE. SITUATIONEN BLEV SÅ JÄKLA KONSTIG SÅ  I STÄLLET FÖR ATT SÄGA TILL HENNE,  HAMNADE JAG I NÅT FÖRSVARSTAL OM ATT RONJA ÄR LIK MIG. SEN SA HON ATT HENNES DOTTER VILLE BLI SUPERNANNY OCH DET VAR DÄRFÖR HON UPPMÄRKSAMAT RONJA. VIKLA IDIOTER......................... HUR MÅNGA BARN GRÅTER INTE NÄR DERAS FÖRÄLDRAR LÄMNAR DOM PÅ DAGIS???? OCH ATT RONJA INTE VILL GÅ MED MIG HEM SER JAG BARA SOM NÅT POSITIVT! 

SÅ PÅ MÅNDAG DÅ JÄKLAR BLIR DET SAMTAL MED CHEFERNA OCH PERSONALEN ATT DOM MÅSTE VARA NOGGRANARE MED ATT FÖRKLARA OM TYSTNADSPLIKTEN FÖR PRAKTIKANTER OCH VIKARIER. FÖR DET LÄR JU INTE BARA VARIT RONJA HON PRATAT OM HEMMA. FY VAD PINSAMT!

Kommentarer
Postat av: Marija

Allvarligt....jag hade flippat jessica på dem på måndag det skall speciellt inte snackas när det är en liten ort som här...skäll ordentligt från mej me...

2009-03-07 @ 19:29:29
Postat av: syster yster

Det var det värsta jag varit med om!!! JAg hade också blivit galen. Så får det INTE gå till. Och om hennes dotter vill bli en supernanny så får hon väl för f n skaffa egna barn att läxa upp INTE på förskolor!!! Det har vi i Värmland skrivit ett uppror mot - supernannyfasoner. Usch för dom.

2009-03-07 @ 19:53:48
Postat av: Carita

Inte acceptabelt! Helt klart oproffsigt det är bra att du ska ta upp det med chefer o personal.

Stå på dig!

2009-03-07 @ 20:21:23
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Lilla Mia

Åh jag hade blivit tokig!

Säg åt dom på skarpen. Så får det inte gå till.

2009-03-08 @ 00:41:55
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/
Postat av: Nina!!

säger bara fy faaaaaan!!!!!!!!

2009-03-09 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0