SVAMPBOB !

VARFÖR KAN INTE JAG VAKNA LIKA PIGG OCH GLAD SOM MINA BARN???? VARJE MORGON VAKNAR RONJA OCH ÄR SUPER GLAD ÖVER ATT DET ÄR MORGON, VINCENT LIGGER OCH "PRATAR" OCH SPARKAR MED BENEN. SJÄLV SKRIKER MIN EGNA HJÄRNA,  BARA SOVA EN LITEN STUND TILL, INTE GÅ UPP SÅ HÄR TIDIGT.  MEN MAN SLÄPPAR SIG UPP OCH EFTER EN STUND HAR ÄVEN JAG VAKNAT, SOM TUR ÄR GÅR DET FORT ATT KOMMA IGÅNG.  DET ÄR KLART LÄTTARE ATT GÅ UPP TIDIGT NÄR DET ÄR LJUST UTE OCH INTE REGNAR ELLER SNÖAR.

VARJE MORGON ÄR DET BARNPROGRAM SOM GÄLER, OCH DET ÄR ALLTID SAMMA SAMMA PROGRAM. DET ÄR DORA , SVAMPBOB, BONDGÅRDEN,  OCH SEN ÄNNU MER SVAMPBOB - HUR KUL ÄR DET???? JAG TYCKER DET ÄR SÅ TRÅKIGT MED DESSA TECKNADE BARNPROGRAM, OCH SEN NÄR MAN UPPTÄCKER ATT MAN SETT AVSNITTET 7 GÅNGER INNAN ÄR DET ILLA. KAN DOM INTE GÖRA LITE NYA AVSNITT ELLER BYTA MOT NÅT ANNAT? VAD HÄNDE MED BJÖRNESMAGASIN??
                VS                   JAG HADE VILLAT SE BJÖRNE IGEN!


JA JA DET ÄR JU INTE JAG SOM SKALL GILLA DET, SÅ JAG FÅR VÄL TA FRAM MIN BÄSTA KOMPIS - DAMSUGAN OCH GÖRA EN INSATTS.

Kommentarer
Postat av: Nina!!

Hahahha... Elliot är precis lika dan!! Samma visa varje morgon... Snälla somna om, bara en kvart till snääääälllllllllla. Men vi ska väl vara glada över att de inte skriker iaf. Puss å kaka

2009-03-11 @ 13:14:12
Postat av: Mia

Elin är precis likadan. Hon ska kolla på Svampbob. Hon sitter och bläddrar mellan barnkanalen och Nickelodeon. Och det är samma skit hela tiden. Försöker förklara för henne ibland att det är bara program för stora barn.



På kvällarna är det Simpsons som gäller. Klockan sju har hon full koll på att då väntar Homer på henne. :-D

2009-03-11 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0