JAG ÄR EN MISSBRUKARE!

JA NI LÄSTE RÄTT, JAG ÄR EN MISSBRUKARE. INTE TILL DROGER, ALKOHOL ELLER SPEL, UTAN  NÄSSPRAY.  VAD DÅ TÄNKER NI , ÄR DET ETT MISSBRUK.
JAG KAN INTE LEVA UTAN NÄSSPRAY, TAR DET FLERA GÅNGER VARJE DAG OCH HAR HÅLLT PÅ MED DET I TRE ÅR. BÖRJADE  LITE REDAN DÅ JAG VAR GRAVID MED RONJA, OCH SEN BLEV DET VÄRRE OCH VÄRRE.  HAR FÖRSÖKT SLUTA MEN JAG KAN INTE, FÅR PANIK!
GREJEN ÄR ATT NÄSAN BOMAR IGEN OCH JAG FÅR INGEN LUFT, SEN KOMMER HUVUDVÄRKEN. JAG KAN BARA INTE ANDAS GENOM MUNNEN, KÄNNS SOM OM JAG INTE FÅR LUFT OCH SAKTA KVÄVS. LÅTER SÄKERT IDIOTISKT I ERA ÖRON MEN SÅ HÄR ÄR DET. ÅKER JAG TEX BIL OCH SKALL BORT NÅGON LÄNGRE STUND  OCH KOMMER PÅ ATT JAG INTE HAR NÄSSPRAY MED MIG FÅR JAG PANIK. DÅ ÄR DET ENDA JAG TÄNKER PÅ , ÄR VART LIGGER NÄRMSTA APOTEK.  JAG HAR ETT VID SÄNGEN, EN I VÄSKAN OCH I JACKAN, JA TYP ÖVERALLT.
SKALL INTE TRO  DET ÄR VANLIGT NÄSSPRAY HELLER UTAN DET MÅSTE VARA MENTOHL , SÅ DET FRÄTER TILL I NÄSAN.


DET ÄR JU SÅ BILLIGT OXÅ 44 KR ST OCH JAG KÖPER 4 ST I MÅNADEN (som minst) HELT JÄKLA SJUKT.  JAG HAR ÄVEN ETT SYSTEM FÖR ATT KÖPA NÄSSPRAYET, KAN JU INTE ME ATT KÖPA DER HÄR I BOLLEBYGD JÄMNT, FAST DOM KÄNNER MIG OCH VET OM PROBLEMET.  SÅ ISTÄLLET ÅKER JAG TILL  SANDAREDS APOTEK,  ELLER NÅGOT I BORÅS OCH SEN I MELLANÅT BOLLEBYGDS, OCH SÅ ÄR HÅLLER JAG PÅ MÅNAD EFTER MÅNAD, ÅR EFTER ÅR.  DET ÄR VAD JAG KALLAR MISSBRUK , NÄR MAN DÖLJER SITT BETEENDE OCH  HAR EN MEDVETEN STRATIGI VART MAN KÖPER DET.  VET ATT DET MÅSTE FÅ ETT SLUT OCH ATT JAG BEHÖVER   KONTAKTA NÅN LÄKARE FÖR HJÄLP MEN DAGARNA BARA GÅR OCH GÅR.

ÄR DET NÅN SOM KÄNNER NÅN MED LIKADANA PROBLEM SOM SLUTAT, I SÅ FALL GE MIG TIPS.......

VEM VET SNART RAMLAR VÄL MIN NÄSA AV ELLER BLIR LIKA SNYGG SOM MIKAELS. HAHAH

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade syster, du är otrolig på att blogga. Va modig du är som lämnar ut ditt liv så här. TAck! Ta nu och ring till läkaren om näsan. Älskar dig så.

2009-03-18 @ 19:35:42
Postat av: Marija

har själv haft problemet i 10år jessica fram och tillbaka..lägg ner nässprayen i en vecka så lovr jag att du kommer andas bättre än någonsin.Har precis suttit i samma sits med menthol helt sjukt starkt...och förstår våra slemhinnor sååååå illa...

lycka till nu gumman

2009-03-18 @ 19:45:58
Postat av: Carita

Hörru tjejen!

Jag har haft samma problem. Men det finns ett bot.

Nu ringer du till en läkare och säger att du vill ha Nasonex. Detta sprej är inte beroendeframkallande och det är inga problem med att trappa ner för att sedan sluta.

Visst lite dyrare men i längden så kommer du att tjäna på det...

Så ring NU!

Kram

2009-03-19 @ 07:34:31
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0