HURRA HURRA TILL RONJA PÅ HENNES 4 ÅRS DAG!

TROR NI JAG HADE PANIK I GÅR NÄR JAG INSÅG ATT VI INTE SKULLE HA NÅGRA PAKET TILL RONJA I DAG PÅ MORGONEN. ROBBAN HADE KÖPT PRESENTER TILL HENNE I GÅR OCH JAG SKULLE KÖPA NÅGRA TILL I DAG PÅ NÄR HON ÄR PÅ DAGIS, SÅ JAG RÄKNADE MED ATT VI SKULLE GE DOM HAN HADE KÖPT NU PÅ MORGONEN, OCH MINA SENARE.
pROBLEMT VAR BARA ATT ROBBAN KÖRDE SIN FYRHJULING TILL JOBBET I GÅR OCH KUNDE INTE FÅ MED DOM HEM.  SÅ TACKA VET JAG HEMKÖP, HALV NIO VAR JAD DÄR OCH FIXADE NÅGRA PAKET.

SÅ I MORSE VAR DET BALLONGER ÖVERALLT, PAKETEN HADE JAG GÖMT LITE HÄR OCH DÄR SÅ HON FICK LETA. DET BLEV PERFEKT TROTS ALLT. JAG HADE ÄVEN HÄMTAS HENNES NYA CYKEL I GÅR, SÅ HON VAR INTE UTAN PAKET.







TILL DAGIS HADE HON MED SIG GLASS OCH MARÄNGER, SÅ NU BLIR DET KALAS DÄR OXÅ. BLIR LITE TRÖTT PÅ ATT BARNEN INTE SKALL KUNNA FÅ BJUDA SIN DAGIS KOMPISAR PÅ LITE GLASS OCH SÅNT NÄR DOM FYLLER ÅR, VIST DET ÄR MÅNGA SOM HAR OLIKA ALLERGIER, MEN DET FINNS SÅ MYCKET BRA SAKER NU FÖRTIDEN ATT KÖPA. MÅNGA DAGIS HAR FÖRBJUD MOT SÅNT HÄR OCH DET MOTSÄTTER JAG MIG. fYLLER MAN ÅR SKALL MAN FÅ FIRA OCH VARA KUNG/DROTTNING FÖR EN DAG. SÅ PÅ RONJAS AVDELNING HAR VI BESTÄMT ATT BARNEN GÄRNA FÅR BJUDA PÅ NÅT NÄR DOM FYLLER ÅR.


TANT RONJA HAHAH

NU SKALL JAG TA PÅ MIG OCH LILLEMAN FÖR ATT SHOPPA MASSA PAKET TILL STORASYSTER. SEN I EFTERMIDDAG KOMMER FILIPPA OCH FABIAN PÅ LITE MINI KALAS.

XOXO 


Kommentarer
Postat av: Challe

Grattis Grattis goding, vi syns ikväll =)

2009-06-03 @ 09:26:25
Postat av: Jennie i Halmstad

Grattis Ronja.



theo o Nannie går på ett sånt trist dagis där man inte får ta med sig fika när barnen fyller år. dagis bjuder på glass istället. Skit trist är det.

2009-06-03 @ 10:44:58
Postat av: Katri

Hej Grattis! Tänk va fort dom blir stora!! Mina tjejer går på Olika dagis ett där dom firar alla barnen som fyllt under månaden på en dag och då bjuder förskolan. På stora tjejns skola/fritids ska alla bjuda själva och då finns det barn som varit ledsna för att dom inte fått bjuda för sina föräldrar. Och dom andra barnen tycker att det är konstigt att dom inte bjuder. Jag tycker nog att det är bäst när förskolan bjuder för då år alla fira sin födelsedag och känns sig speciella

Kram

2009-06-03 @ 18:26:39
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Carita

Gratta Ronja på den stora dagen!

Tänk vad tiden går fort va?

Jag minns än i dag när vi var 15 och åkte moppe i hela Bollebygd :) Den sommaren kommer jag alltid att minnas.

Kram!

2009-06-03 @ 20:44:43
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Mia

Grattis Stora Tjejen Ronja!!



Elin hälsar grattis och att ni ses på söndag.



Carita jag kommer alltid minnas den sommaren också. Oj oj säger jag bara. Tänk när våra barn är i den åldern. :-D

2009-06-03 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0