vänskap

Tänkte bara skriva lite om en underbar människa som jag har haft turen  att lärt  känna . Jag träffade Charlotte för många år sedan tror det kan vara närmare nio år sedan   på ridskolan. Hon började rida i samma ridgrupp som jag. På den tiden tyckte inte Charlotte så mycket om mig, hon hade en bild av mig hur hon trodde jag var. Inte så konstigt med tanke på att jag har varit en väldigt kaxig brud som gjort mycket dumt hahha. Men jag tror ändå att Challe ganska snabbt börja gilla mig , efter det har våran vänskap bara växt och blivit starkare. Vi har ridit i hop, vi har rest i hop ( säger bara Cypern ), vi har festat i hop, vi har gått igenom skitstövlar till killar, vi har skrattat och gråtit , vi har festat vaknat upp i en  villa i Bromma och framför allt du har funnist för mina barn. Challe betyder mycket för mig trots att vi inte lever samma liv som vi gjorde för fem år sedan så vet jag att hon bara är ett samtal bort och det samma gäller för henne. 

Nu vill jag ge beröm till henne och hylla henne till den fantastiska vän hon är. Var nere och tittade när hon tränade sin step grupp i går. SÄGER BARA HJÄLP!!!!!!!!!!! Vilken styrka , power denna brud har - YOU GO GIRL! Tänk när vi började med Stepen på Björnskogsvallen och vi var lyckliga när det var 18 pers - då var det mycket folk hahah I går stod du med en hel hall full med folk över 40 per som alla gick i samma takt det är grymt.  älskar dig och hoppas vi ses i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0