Torsdagen Den 3 Dec..


ÄR SÅ TRÖTTTTTTTTTTTTTT, hela kroppen är trött och hjärnan helt slut. Det tar på krafterna att ta hand om en sjuk liten kille och samtidigt som man skall ta hand om allt annat som skall fixas. Hade ont i rygg, höfter efter har bärt omkring på prinsen i går kväll men vad gör man inte för dom man älskar mest.  Han hade väldigt hög feber i går trots all alvedon, inte lätt att vara liten . Men jag köpte massa glass som han fick äta och det gick ner utan problem. Tur det finns glass.
Natten var ändå helt ok, han små vaknade lite bara men ingen längre period. Det är huvudsaken att man får sova för då orkar man med dagen på ett annat sätt.
Hade planerat att  träna i går kväll men det var jag alldeles för trött för och ryggen hade nog blivit ännu värre tyvärr. I dag blir det heller ingen träning eftersom Robban tränar i Alingsås, går inte så bra just nu med min plan om att träna.

Jobbet i dag har varit helt ok, har haft att göra men inte helt hysteriskt mycket. Men jag har kanske inte varit den mest energiska och snabbatse i dag stackars Marita. Men vi har en väldigt bra arbetsfördelning och man hjälps åt med allt vilket är skönt. Jag stack från jobbet vid halv fyra och gick då och hämtade min bil som fått på sina vinter däck. Känns skönt att dom ÄNTLIGEN kommit på och nu är bilen redo för halka och snö. Efter det hämtade jag mina vackra barn hos Kerstin och Rolf som varit barnvakt. Allt hade gått bra och det känns lika skönt varje gång man hämtar och det har varit bra. Hemma blev det hamburgare till middag, orkade verkligen inte fixa med något större.  I morgon skall jag jobba för första gången på saga form i Borås. Lite spännande men väldigt roligt att pröva på något annat. Barnen skall vara hos mamma och mysa. Börjar inte förrän 11.00 så morgonen blir lugn och fin hoppas jag.

Nej nu är jag helt slut, och kommer väldigt väldigt snart lägga mig för att sova.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänker på dig vännen!!!!! Massa kramar till dig å Vinnie <3

2009-12-03 @ 16:06:29
Postat av: Sara Rapp

Va gott att du fick jobbet på Sagaform i borås =)...faen vilken grym mamma du e vännen !!! - samt en bra bloggare =)..kraam

2009-12-04 @ 21:30:09
Postat av: Jessica

Tack Sara.

Det var kul att träffa dig förra veckan, känns som en evighet vi var ute i svängarna. Men roligt hade vi. KRAM

2009-12-05 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0