TISDAGEN DEN 18 AGU.

Då var man alltså 31 år och det är väl bara att bli till freds med detta , kommer ju ändå bara bli äldre och äldre.  Ronja var hos Ted och lekte i går medans jag och Vinnie åkte in till Borås. Hittade ett paket till Oliwer och hoppas han blir glad för den, men han är så snäll den killen så det blir nog bra.
Trots att det var min födelsedag så kunde jag inte låta bli att köpa saker till Ronja, det är hundra gånger roligare att köpa till henne än till mig.  Hittade en lilla jacka som jag var bara tvungen att köpa till henne.

 Hon har en brun redan men den är två år gammal, så det är väl klart att hon behövde en ny haha Sen blev det två leggings och ett par nya gummistövlar oxå. Men hon måste ha lite mysbyxor och sånt nu till hösten att ha påp dagis och under overall m.m. Men det ville inte min plånbok denna gång.

Efter vi hämtat Ronja åkte vi hem och tog det lite lugnt. Ronja var bekymrad över sin mamma som fyllde år och inte fick några paket. Hon är för söt, hon undrade varför jag inte hade bjudit några gäster nu när jag hade födelsedag.  Tur att Challe kom då med ett silvrigt paket  till mig, fick ett par svea trosor och ett par fräcka höga svea strumpor -TACK SÖTA SÖTA DIG! Fick även en champangeflaska av min snälla granne Marianna.

Det som är konstigt när man har födelsedag mitt i veckan, då får man ändå tvätta några maskiner, fixa med allt hemma, laga egen mat m.m. ingen som skämer bort än som man borde bli haha. Så efter vi varit ute och lekt på lekplatsen , fick jag laga lite kalas mat, fixa efterrätten, tvätta av barnen. Sen när jag dukade för mat ville Ronja se färdigt på barnpogramen , så jag tog en kall öl och skålade med mig själv :)
Robban kom vid åtta och då fick jag mina paket, roligt roligt fast man blir 31 år. Fick kanon fina saker, Robban är grym när det gäller att köpa saker till mig och jag blir aldrig besviken. Fick en ny parfym , FLORA by GUCCI luktade kanon gott och var väldig lyxig. Sen fick jag hårvårds produkter och spring strumpor. ÄLSKAR DIG ROBBAN!



Kvällen var mysig vi drack lite öl och skålade i champange och tände lite ljus, sämre kan man ha det.
Tittade på friidrott och bara va, Ronja var overhört kärleksfull i går och ville bara pussa o kramas med sin föräldrar och berätta hur mycket hon älska oss . Underbara unge!

I dag skall jag jobba  mellan 13-16.30 ungefär, blir alldeles perfkt att jobba dom timmarna. Vinnie sover nu och sen skall jag lämna han till Lena. Tur det finns underbara människor som kan hjälpa till när man vill jobba lite. Sen måste jag ut efter jobbet och powerwalka , försöka få upp flåset och svettas lite. På söndag är det kurs hela dagen - inte nåt jobbigt :(

Ha det bra i dag och njut av vädret.
xoxo.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snäll kille du har, jättefina saker som en tjej älskar att få...

Tuff jackan var till din dotter, kommer hon vara cool i.

2009-08-18 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0