HIPP HIPP HURRA....

I dag fyller jag år, jätte kul eller? Just nu tror jag att det börjar kännas lite jobbigt att fylla år, jag menar 31 år -FY! Fast åt andra sidan det är bara en siffra och jag har två barn, är sambo och förlovad sen år tusen frost så det är väl inte så farligt ändå antar jag. Personligen tycker jag att jag ser ut som 26 och känner mig som 20 haha eller inte snarare ser ut som 35 och känner mig som 40.
I dag har jag knappast blivit firad, vinnie tyckte inte sin mamma var värd sovmorgon, så jag fick snällt gå upp klockan kvart över sju. Ronja därimot tyckte inte hon behövde gå upp och sjunga på morgonen, så hon sov till nio. Hoppas på mer i kväll :)

I går hade jag dock lite kalas för några av släkten, det blev lite fina paket och det blir man aldrig för gammal för.  Alla älskar väl att få paket på sin dag  och känna sig lite speciell. Det var jätte trevligt och alldeles för mycket sötsaker. Av syster fick jag Madonna upplevelsen och det kommer jag leva på länge. Annars var det en seg dag i går, R och själv satt jag klistrad framför Robban var bakfull från lördagens kräftor så han låg mest på soffan och själv satt jag klistrad framför friidrotten - stackars barn. Men helt ärligt, vilken 100 m final vi fick uppleva, det var blande det värsta jag upplevt. Kan man springa så fort, jag bara njuter när jag får se något sånt. Nu får man ladda om till 200 m och hoppas på en lika spännande final där.  Så grymt så grymt!

I dag skall jag lämna Ronja hos pojkvännen Ted medans jag åker fort in till knalleland. Ronja skall på kalas på Söndag till Oliwer och det är inte det lättaste att veta vad man skall köpa. Barn har ju allting nu för tiden.  Hittar väl på nåt , kläder är ju inte så roligt att få i den åldern kanske?? Sen blir det fika hos Helena och bus för Vinnie med polaren Jack.

xoxo............


Kommentarer
Postat av: Challe

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!! =)

2009-08-17 @ 16:26:05
Postat av: Jessica 2

Grattis Jessica!

Här kommer en bamsekram till dig på din födelsedag!...

2009-08-17 @ 16:29:39
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!! (på 21 årsdagen)

2009-08-17 @ 17:38:20
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Anonym

Tack snälla snälla :)

2009-08-18 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0