FREDAG 28 AGU.

oh vad jag sovit gott i natt, borta bra men hemma bäst stämmer väldigt bra när det gäller sängar åtminstone.   I onsdags åkte jag med personalen på vårdcentralen till Varbergs kurort på utvecklingsdagar. Sämre ställen kan man ha såna dagar på.  Vist det var stressigt att hinna med allt i Onsdags morse, då man inte är vann att vara i väg hemifrån redan klockan sju på morgonen. Men allt går med lite planering och en snäll mamma som hjälper till och passar Vinnie.
Vi var framme i Varberg vid halv tio ungefär, och jag har aldrig vart på kur hotellet så jag blev glatt överraskad. Första dagen hade vi föreläsning med Jim Thuresson om teambildning. 

En mycket speciell människa , men hade hur mycket kunskap som helst och hade upplevt massor i sitt liv. Har spelat Basket i USA, varit förbundskapten i basket och jobbar nu mycket med landslag.  Då förstår ni att vi pratade mycket basket språk och om laganda, men det var en kanon bra dag och tiden gick väldigt snabbt.
Vid fyra var det klart och då hade vi fri tillgång till spat. OjOjOj säger jag bara, vilket ställe. Känndes som jag kommit till himmlen och det var helt fantastiskt. Förra året var vi på Per Gesles Hotell i Halmstad och det var jätte bra, men inget mot detta inligt min åsikt. Så nu vet jag vart jag vill åka med Robban för en liten weekend. Vi tillbringade nästan tre timmar i spat och efter det kände man sig som en ny människa och så luktade man väldigt gott.
Kvällen spänderades med god mat och trevligt sällskap.
Gårdagen jobbade vi väldigt mycket i grupper och med frågor som gällde vårdcentralen. Sen hade vi en stadskamp och jag älskar att tävla och speciellt om man vinner. Självklart vann vårat lag. Skall lägga ut lite frågor och se om ni kan lösa frågorna.

Jag hade det kanon bra i Varberg , men det som sagt alltid kul att komma hem till sin familj och speciellt till sina barn som man hinner sakna på en dag haha. När vi kom till Bollebygd möte mamma upp mig och vi gick på invigningen av Frökrn Emma och lilla jag. Jätte fin blev affären och man blev några hundralappar fattigare. Ronja fick en villevalla kjol, Molo tights , Vinnie fick en villevalla mössa och ett par sockar. Får titta mer en annan dag, kände mig lite stressad i går och ville bara hem till barnen.  Men som sagt en jätte trevlig affär med fina  kläder.så grattis till Emma och Anna.

I dag skall jag till BVC med lilleman, var jätte längesen så nu blir det lite roligt att se hur mycket han växt. Jag tror det är ganska mycket , speciellt på vikten. Sen vet jag inte vad som händer, får ta med barnen på en mysig fredagsfika. I kväll när Robban kommer hem måste jag stänga in mig och göra mitt Core pass - HJÄLPPPPPPPPP!
Träningen börjar på Måndag och då skall allt vara klart. LYCKA TILL Jessica hahah

xoxo

Kommentarer
Postat av: syster yster

Låter som du haft det gött!

Lycka till med coren, men är det nån som fixar det så är det du.



Kram kram

2009-08-28 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0