AJAJAJ...

Nu vet man att man lever igen då, har träningsvärk i magen och det känns underbart. Var på kurs i Göteborg i går, vi var 6 stycken från Bollebygd.  Vid tio var vi samlade och då började dom med lite utlottning av priser, vi från Bollebygd vann två stycken - inte dåligt!
Det första passet var Aerobic med Magnus, han är grym att se på och har sån jäkla kontroll på sin kropp. Men tyvärr hade han gjort en slags musikal aerobic och det är inte riktigt min grej. Så jag var bara med på halva passet. Sen var det Step up med Joe från England. Hon är en grymt cool tjej och det passset var kanon, lärde mig massa nya steg . Men gud vad jobbigt, min stackars kropp fick en chock av det höga intensiva tempot och ett tag trodde jag att jag skulle rinna bort av all svett..
Efter dessa pass är man rätt mör kan jag lova, men ingen vila utan nästa pass var AFRO - fy fasiken vilken rolig, tuff, jobbig, härligt träningspass. Vilket tempo trodde jag skulle spy. Sara hete denna ledare och jag kan bara ta av mig hatten för henne, hon var det grymaste jag sett. Sån ledare vill jag oxå vara , hon hade allt och tillslut fick jag sätta mig och bara titta och lyssna på henne.  GRYMT, tänk om man hade tid att gå på afro och lära sig det och senare kunna starta detta i Bollebygd, men just nu finns det ingen tid..
Sen hade vi äntligen en timmes lunch och då skakade hela kroppen och jag var helt slut.
Dom två sista passen var funktionell träning och ett step pass till.  Det var så roligt och jag fick ut mycket av dagen, tyvärr var det säkert 4 pass som jag inte hann gå på och det är tråkigt att behöva missa .  Det svåra är nu att lagra all information i hjärnan och komma ihåg det man lärt sig. Så i kväll måste jag börja planera inför stepen så den blir klar.

Efter träningen åkte jag och hämtade mamma vid färjan, hon hade haft en kanon bra helg och var nöjd. Dom hade haft bättre väder än oss och sluppit det konstig vädret vi hade i Lördags.  Sen var det bara att åka hem och gosa med barnen som jag knapptsett på hela dagen. Kvällen avslutades med en film och godis, det var jag ändå värd.


I dag blir det att städa och fixa i hemmet, blir väl att tvätta och hänga ut nu när det inte regnar. Fattar inte att man måste städa varje dag , tyckte jag grejade i Lördags men nu ser det ut som sju svåra år, blir så trött. Har varit i Ronjas rum hela morgonen och röjt, slängt massa grejer som aldrig används och gått igenom hennes böcker. Så ett rum är klart , bara resten kvar. Vinnie sover nu, blev senare i dag då han sov till 8.00 i morse jippi. Tänk om han kunde göra det varje morgon haha. Sen skall vi försöka hinna åka ner till Helena och barnen så dom kan leka lite. Rolig dag va? Men det ka behövas efter gårdagen.

xoxo...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar så till din träning nu. Skall bli overkligt gott.

2009-08-24 @ 19:27:51
Postat av: syster yster

Ja då var man uppdaterad igen. Låter som en härlig söndag.Skulle jag också velat vara med på.



Kram

2009-08-25 @ 11:36:58
Postat av: Jessica

Ja det kunde du ha varit för vi hade platser över...

2009-08-25 @ 12:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0