TISDAG 7 MARS!

Sitter nu ensam på jobbet och för tillfället är det lugnt. Är skönt när man får tid för sig själv, ingen som tjatar och ingen som kräver min uppmärksamhet. I dag jobbar jag till klockan sju, så det är några timmar kvar tills jag får lämna bygget, men i detta väder kvittar det.
Min rygg är helt återställd i dag, vet inte riktigt vad det var robban smörjde in mig med i går, det sved och klia på samma gång och jag hade svårt att somna. Men som sagt i dag är all smärta borta, helt sjukt bra!  så nu ser jag fram i mot torsdagens core och step up, jag lovar att inte gå någon långpromenad med Ronjas paraplyvagn hahahha. Fick ju en del skäll att jag inte kom på min träning i går, kul att man är saknad.
Det är svårt för alla som kommer på våran träning att förstå hur mycket jobb det ligger bakom varje pass. Vi instruktörer lägger ner enormt mycke tid för att få i hop rätt musik i rätt takt ( helst ny musik ) , nya övningar/ steg så man hela tiden uppdaterar sig. det är hårt och jobbigt innan man får till det och  man känner sig nöjd över sitt pass. Men när alla människor kommer vecka ut och vecka in och kämpar, får man sin belöning och det är så kul. Nu är det som sagt inte många veckor kvar på terminen, och efter det blir det ett långt uppehåll. Kan kännas för långt, men med tanke på vad man skall göra inför nästa termin kan det behövas.  Hoppas jag och Challe kommer iväg på nån kurs i agusti direkt innan terminen drar i gång.

i dag skulle jag haft mamma-gympan , men det kom bara en mamma och hennes gulliga son. Och då kände jag att vi skiter i detta. Hur kul känns det då? Som en personlig tränare, nej inte då. Så i dag blev det varken någon lång promenad eller hård träning :( får ladda desto mer till Coren och step upen på torsdag, för jag lovar er att jag skall inte svika er på torsdag hahah inga promenader med paraplynvagnen. Fick ju lite däng i går när jag inte höll i coren - sorry! Men man kan inte alltid garantera att man kommer att hålla i varje pass på en termin, mycket kan hända och komma i mellan, och då är det ju tur att nån kan hoppa in istället.

I morgon får det bli en promenad efter jag lämnat Ronja på dagis, skall jobba i morgon eftermiddag. Skulle inte gjort det egentligen men dom har blivit sjuka så då är man snäll och ställer upp. Sen är det avslutning på Ronjas gymnastik. Så i morgon är det fullt upp.


Ok, då har jag bloggat färdigt för i dag . Hörs i morgon!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0