JÄKLA SKIT!

Har fått så jäkla ont i min rygg efter gårdagens bravader . För hur smart är det att köra en risig gammal paraplyvagn , över stock och sten i skogen? och med en Ronja som väger 20 kg sittandes i den, tydligen inte det bästa jag gjort i mitt liv.   Vist är det bra träning, men med tanke på min dåliga rygg och nacke så skulle jag nog tvingat min dotter att gå.  Vi har sålt hennes rosa . svarta Scooter vagn, hon är ju trots allt 4 år i år och då skall man ju inte behöva åka vagn längre. och nu är det ju cykelväder så ingen vagn för henne mer. Dom blir så jäkla bekväma och lata om dom får åka vagn.
Så nu sitter jag här med min skit rygg och skall ha core i kväll och sen boxas med Helena, måste smörja in ryggen  med liniment (har ett grymt starkt ) och ta nån alvedon så skall jag vara redo i kväll.

Då var det måndag och ännu en ny vecka, helt galet vad tiden går fort.  Nu har vi påsken framför oss och det blir ju mysigt. Ronja skall väl måla sig som en påskkärring , men annars blir det inget speciellt här hos oss. Är sån kort tid att jag inte orkar påskpynta så mycket. Får väl ha några påskfjädrar. 
I dag funderar jag på om vi skall åka in till Borås. Ronja vill åka till lekborgen och det kan vi väl passa på att göra när jag har lånat min mammas bil. Är skönt att bara komma ifrån Bollebygd lite och se på lite vårnyheter i affärena. Ronja är helt ok att gå i stan med, springer bara iväg lite och sånt som barn gör.  Men men hon tycker det är mysigt och det är det viktigaste. Annars finns det en väldigt rolig lekplats i Borås där Petra och Baschir bor, om man nu skall vara ute och leka istället. Får se vad Ronja vill, tänkte att Helena och killarna skulle följa med.  Är ju roligare för Ronja om Ted är med.

Blivande Rockstjärnor.....

RONJA!

TED!


BLIVANDE , ja du vet i fanken hahaha. Men söta är dom!

Ja nu skall frukosten plockas bort och barnen fixas i ordning. Ha det bäst.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0